lauantai 1. lokakuuta 2011

lastentauteja

Kävin eilen lääkärissä ja mulle sanottiin, että mulla on vain tavallista kurkkukipua. Ostin sitten lääkärin suosittelemaa jotain "suihkauta kurkkukipu pois" päläpälä juttua. Ajattelin, että sillä kurkkukipu menee ohi..
.. Yöllä nukkuminen oli tuskaa. Tai no.. mikä nukkuminen? Enhän mä nukkunut kun yön aikana ehkä 2 tuntia. Korviin särki, juominen ja hengittäminen sattui korviin ja kurkkuun. Mä itkin, mä pyörin, mä työnsin tyynyä mun naamaan ja toivoin, että kipu menisi ohi. Ei mennyt. Ei edes 1000mg buranalla. Ei millään.

Aamulla sitten ajattelin lähteä lääkäriin, ihan yksityiselle. Lääkärissä sitten todettiin, että mulla on angiinaa ja todella paha korvatulehdus. En kuule mun oikealla korvalla oikeastaan mitään paitsi omat äänet: Hengityksen, jonkun naksumisen, tinnistystä.. Onneksi sain näihin tauteihin viikon kuurin, että tämän pitäisi mennä ohi. Ja toivottavasti meneekin! Tätä oloa mä en toivo edes mun pahimmalle viholliselle. Auts!

10 kommenttia:

  1. Kiitos paljon! ♥

    ja ihania syksykuvia !

    VastaaPoista
  2. se on tuhat mg hölmö..

    VastaaPoista
  3. TANJAU: Kiitos! :-)

    Anonyymi: AIJAA :-D! mietinki miten se kirjotetaan.. Nooo antaa sen nyt olla siinä!

    VastaaPoista
  4. Voihan banaani sentään :C paljon paranemishaleja <3

    VastaaPoista
  5. mä oon käyttäny tota pharysolii, lääkäri oli et "noo se on ihan hyvän makusta, en sitten tiiä miten se auttaa.." :DD kyl se jonkun verran lievitti mut ei se kyl maailman paras lääke oo.. ja eiks se oo aika kallistaki? ;o

    VastaaPoista
  6. Nelli: Ja se maistuu pahalle, vaik lääkärit sanoo et se on hyvää! Hyi, ihan sama asia, kun suihkauttaisit hunajaa... hyihyihyi! Ja ON, maksaa tollanen pieni suihke 15€, vaikka se ei ees auta yhtään mitään....

    VastaaPoista
  7. Nii tai järkevämpää ois ollu kirjottaa 1g buranaa ))

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: NIIN, totta! Nooooooo ei se oo niin tarkkaa :---D

    VastaaPoista
  9. must se oli hyvää koska tykkään hunajasta ! :D mut aika rahastusta 15e tollasesta... Syön ite yleensä jääpaloi ku on kurkku kipee, koska kylmä puuduttaa, ja mua yleensä sattuu enemmän, jos juon jtn kuumaa :d

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥