torstai 27. lokakuuta 2011

Harva jaksaa enää puhua, kun jäljellä on sata kilometriä.

Joku järkevä torstai Schumacher päätti tänään kiilata suoraan bussin eteen. Yksi nainen lentää lattialle, kaksi muuta naista lyö päänsä ja toiselta tulee verta päästä. Ihmisillä kolahti polvet ja olkapäät, mutta onneksi mitään vakavampia vammoja ei tullut. Ettei kenelläkään esimerkiksi lähtenyt taju.

En jaksa enään odottaa ensi vuotta! Ollaan lähdössä Villen kanssa Kanadaan noin kuukaudeksi sen sukulaisille ja mulla on nyt jo pikkuisen säästössä rahaa. En ole ikinä ollut niin kauan lentokoneessa kuin nyt pitää olla ja en ole ikinä käynyt Turkkia kauempana. Okei, ehkä mun ei pitäis vielä hehkuttaa, kun tähän matkaan on vielä jäljellä noin 9 kk, mutta mä oon jo nyt ihan täpinöissä!

ps. Voisiko joku suositella mulle jotain hyvää kuvanmuokkausohjelmaa, kun tää Googlen Picasa ja Paintin kuvienpienennys ei oikein enään kelpaa mulle?

4 kommenttia:

  1. Tunnustan se olin minä:). Tuo hei mun siskolle jotain meikkiä sieltä Kanadasta(se pönttö on muuttamassa sinne vaan meikin takia). /ihananrakastätisisenja

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Haha, et voinu olla sinä koska se oli MIES!! :--D Hahaha, voi ihanaa siskoas!

    VastaaPoista
  3. No mistäs tiiät jos oon vaihtanu sukupuolta. Oon nykyään Pekka:DD

    VastaaPoista
  4. Pekka (Senja): Hahahaha, moi Pekka!

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥