keskiviikko 26. lokakuuta 2011

10 things about me

Kuten varmaan huomaatte, muokkasin pikkuisen blogini ulkoasua. Tuntuu, että tämä on kauhean "kirjamainen", ihan kuin tämä blogi kertoisi jostain kirjojen lukemisesta. Olenko väärässä, vai onko se totta?

Ajattelin tehdä tälläisen pienen jutun, jossa kertoisin itsestäni 10 asiaa teille lukijoille jota ette mahdollisesti tiedä minusta.

1. Rakastan, mutta vihaan aamuja
Aika ristiriitaista. Vihaan aamuherätyksiä, mutta jos saa nukkua pitkään niin silloin rakastan niitä. Se ihana aamupöhnä kun herää hiukset ihan pystyssä. Se ajatus heti herätessään, kun ajattelee, että "tänään tulee hyvä päivä."

2. Harrastuspelko
Haluaisin aloittaa tanssin, mutta en uskalla. Minua pelottaa muiden mielipiteet tästä asiasta. Mitä jos kaikki nauravat minulle, kun en ole niin kokenut tässä asiassa? Tälläinen tonnikeijukainen vaan pyörii tanssilattialla. Ei siitä mitään tulisi kumminkaan.

3.
Olen perfektionisti
Ja paha sellainen! Ville aina nauraa minulle, kun sanon, että teen pikaisesti postauksen. Yhden postauksen väsäämiseen menee vähintään puoli tuntia minulla. Kaikki pitää olla just eikä melkeen. Kirjoitan tarinan, mutta pyyhin sen heti pois. Se ei ole mielestäni tarpeeksi hyvä.

4.
Shoppailu
Se on ihanaa. Mutta yksin. Olen vaatteiden hypistelijä-tyyppiä. Kaikilla kavereillani ja äidilläni menee aina hermot minuun, koska en osaa päättää. Olen myös liian pihi ostosreissuilla. Onneksi on keksitty kirpputorit, jos vain jaksaisi aamulla herätä herätyskellon soittoon Valtterille. Ei sieltä päivällä kumminkaan löydä mitään. Aamulla löytää aina parhaimmat löydöt!

5.
Suuri riippuvaisuus valokuvaamiseen
Esimerkiksi nyt. Kamerani on Villellä ja itse olen kotona. Tuntuu kokoajan, että minulta puuttuu jotain. Olen hukassa. Haluaisin räpsästä pari kuvaa edes jostain. Edes vaikkapa kaihtimista, pöytäliinasta, sohvasta.. Jostain!

6.
Vihaan suklaata
Se on vaan mielestäni niin pahaa. En tiedä mikä siinä etoo. Ainoa suklaa mitä suostun syömään on appelsiinisuklaa. Ja sitäkin vain pari palaa päivässä. Tämän takia en ole ikinä tajunnut niitä kommentteja, kuinka suklaa piristää. Eikä piristä! :--D

7. Todella huono kielipää
Totta. Esimerkiksi kun joku kirjoittaa vaikkapa "Glada vappen", niin tarkistan sen Google kääntäjästä miljoonaan kertaan ennen kuin kirjoitan sitä mihinkään. Tämän otsikonkin tarkistin ihmisten blogeista ja lopuksi vielä Googlesta.

8. Pelkään kaloja
Minua pelottaa, että kun olen uimassa niin vierestäni menee joku ällölimanen kala ja sit se koskee muhun. En mä tiedä mikä siinä on, mutta mä vaan pelkään. En ole ikinä edes koskenut kalaan.

9. Pelkään polvia
Ette uskokkaan kuinka iloinen mä olin, kun parivuotta sitten telkkarista tuli ohjelma "4D: Apua pelkään polvia" tai joku vastaava. Jollakin ihmisellä on samanlainen fobia. Esimerkiksi kun joku vaikkapa vetää kynsillä liitutaulua, niin mua alkaa heti sattumaan polviin. Kaikilla muilla alkaa sattumaan esimerkiksi hampaisiin. Jotenkin kaikki ällöt ja ärsyttävät asiat säteilevät mun polviin.

10. Vauvamasut
Mitä tätä turhaa selittelemään. Ne ovat ihania.

ps. Esimerkiksi tämän postauksen tekemiseen meni 2 tuntia, koska Paintilla on aika paskamainen muokata.

5 kommenttia:

  1. ihana postaus! :D vois tehdä ehkä ite joskus jonku samantapasen :)

    VastaaPoista
  2. mun on aina pakko avata tää kommenttiboksi koska rakastan tota "if you're reading this...." juttuu ja siit tulee maailman paras fiilis

    VastaaPoista
  3. harrastuspelko, shoppailu ja vauvamasut on mul täysin sama :)

    VastaaPoista
  4. Sanna oot ihanan hömppä:)

    VastaaPoista
  5. Nelli: Joo tee! Tää on tosi kiva :)

    Annina: Ihana oot! Toi lause kyl piristää päivää huomattavasti :)

    Tea: Jep!! :)

    Anonyymi: HAHAHAH, en ooooo! :D

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥