maanantai 26. syyskuuta 2011

We have gone through good and bad times

Tämä lause kuvaa ehkä kaikkein parhaiten Villeä:
"nielaisen auringon, loistan valoa ja rakkautta vastaantulijoille"

Luulin vielä vuosi sitten, että täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa. Ainakin yksi sellainen on. Sopivat adjektiivit hänelle ovat ehkä rakastavainen, iloinen, huolehtivainen & huomioiva. Kaikkea sitä mitä mä tarvitsen. Ville jaksaa joka päivä kertoa mulle rakastavansa mua ja että hän on maailman onnellisin mies.

Välillä musta tuntuu, että mä olen se meidän suhteen mies: Vaatteet ympäri lattiaa teinitytön tavoin, kengät heitetty keskelle eteistä.. Ville taas pitää kaiken järjestyksessä. Kengät on siististi rivissä, paidat on lajiteltu kolmeen eri pinoon: yksiväriset, printtipaidat ja paidat, mitä hän ei käytä usein. No, hyvä välillä näin päin.

ps. Ei aina tarvitse mennä niiden perinteiden tai sääntöjen mukaan. Riko sääntöjä.

2 kommenttia:

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥