keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Uusi rakkaus

Hullut Päivät on tosiaan hulluja päiviä. Olin tänään aamulla jumbossa jonottamassa sisäänpääsyä kahdeksalta aamulla ja ihmiset odottavat sisään pääsyä nenä kiinni ritilässä. Kun ritilä ehti pikkuhiljaa au'eta, ihmiset ryömivät ritilän alta ja juoksivat sisään. Tuntui siltä, että ihan kuin olisi ollut jossain jenkkien alennusmyynneissä, kun ihmiset olivat niin hulluja.
Kaikki ihmiset juoksivat elektroniikkaosastolle. He etsivät kai 42' tuumaista telkkaria, joka oli tänään kai aika kovassa alennuksessa.. Hetken päästä myyjä huutaa, että ne telkkarit löytyy toiselta kassalta. Silloin vasta se rynniminen ja töniminen alkoi kunnolla. Ihan kuin olisi ollut jossain tosi kovalla keikalla ja tönimisen uhriksi joutuu ihan väkisin!

No mutta tosiaan, telkkariahan mä en menny hakemaan. Menin hakemaan Hulluilta Päiviltä Canonin 50mm 1.8 II objektiivia, ja tämä 90€:n ostos on erinomainen! Ehkä ainoa huono puoli tässä putkessa on äänekäs tarkennus, mutta eihän se mua haittaa. Tämä on ihana!

4 kommenttia:

  1. vihaan hullareita ! :---D sen takii mua ei siel ikin näy.. säälin mun kaverii joka on stockal töissä :D

    VastaaPoista
  2. Nelli: JEP, toi oli eka kerta ku olin siellä ja meinasin kuolla häpeään

    VastaaPoista
  3. no joha oli halpa objektiivi o: ja itekki vihaan hullui päivii, ihmiset on ku jotain hyeenoja raadon kimpussa!

    VastaaPoista
  4. Iris: Jep!! Varsinki toi porttien alta ryömiminen oli aika järkyttävää.. :-D

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥