maanantai 31. lokakuuta 2011

kaikki on vinksinvonksin

Kaikki on tänään ihan väärinpäin ja hassusti. Tuntuu vähän siltä, että sukat olisivat väärässä jalassa. Ehkä se johtuu siitä, kun äiti päätti eilen huutamalla kertoa mulle, kuinka mun pukeutumistyyli on mennyt todella huonoon suuntaan, ja kuinka näytän ihan romanikerjäläiseltä mun vaatteissa. Huudon vielä kruunasi se, kun tiputin vahingossa kahvipannun lattialle, ja tietenkin se meni rikki, koska sehän on todella ohutta lasia.

Olin aika yllättynyt siitä, että sain tänään päivällä töissä viestin äidiltä, jossa hän pahoittelee huutoaan. (Ei siis sanomisiaan) Äiti ei ikinä pyydä anteeksi. Oon hämmentynyt. Siksi mulla on sukat väärissä jaloissa. Otanko sukat pois?

2 kommenttia:

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥