sunnuntai 2. lokakuuta 2011

anna mennä ja feidaa rypyt sun otsassa

En ole ikinä löytänyt Aleksi 13:sta yhtään mitään, koska mielestäni sen laukut ja kengät ovat ihan liian kalliita mulle. Ajattelin silti käydä vilkaisemassa "ihan nopeasti" vain, jos siellä sattuisi olemaan jotain kivaa ja löytyihän sieltä laukku, mikä sopi juuri ja juuri mun budjetille! Nyt oon happy happy! Tarpeeksi hyvän kokoinen kouluun, töihin ja vapaa-ajalle. Kaikkien laukku- ja kenkäkeräilijen kannattaisi käydä kurkistamassa nyt Aleksin alennukset, jos se on vaan mahdollista. Sieltä olisi löytynyt vaikka mitä kivaa, jos olisi vain ollut tarpeeksi rahaa!

4 kommenttia:

  1. UIUIUIUI! sika kiva:)hihi ps ihana toi teksti täs kommenttiboksis ku jättää kommenttii:)

    VastaaPoista
  2. Annina: hihi, kiitos! JA JOOO, huomasin sen itekki nyt vasta nyt ku sanoit! toi on kyl piristävä! :--)

    VastaaPoista
  3. miksen tienny sun blogista ! nytpä löysin : )

    VastaaPoista
  4. Nelli: Emmä tiedä! :-D Kyl mä oon laittanu tätä facebookissa ja kaikkialla, mut ehkä sit et oo niin seinästalkkeri ;--) hahaha

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥