torstai 13. syyskuuta 2012

Vaihtoehto kirpputori

Olen miettinyt jo pitkään, mikä ihme mua ahdistaa, kun olen omassa huoneessani. Eilen töissä mulle tuli yhtäkkiä vastaus tähän kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tässä on se syy kuvien muodossa:
Mulla on ihan liikaa tavaraa, millä en tee yhtään mitään. Sen takia mä olen ajatellut viikonlopun aikana kerätä kaikki tavarat/vaatteet/laukut mitä en ole käyttänyt ja laittaa ne yhteen jätesäkkiin ja viedä kaikki kirpparille. Mä haluan suurimmasta osasta näistä eroon, sillä en ole 13 vuoden ikäluokasta eteenpäin karsinut yhtäkään vaatekappaletta tai tavaraa (elleivät ne ole rikki) pois. Joten nyt mä ajattelin varata tässä ihan lähipäivinä mun elämän ensimmäisen kirpparipöydän. Mun tarkoitus ei ole siis tienata todellakaan näillä tavaroilla, vaan saada nämä pois ennen kuin muutan joskus omaan asuntoon. Ongelma on vain se, että mulla ei ole mitään hajua noista kirpparin käytännöistä yms.

Ootteko te ikinä myynyt kirpparilla mitään? Jos olette, niin missä? Kertokaa omia kokemuksia myymisestä, ootteko saanut hyvin tavaroita pois? Ja mitä olette tehneet tavaroillenne, mitkä eivät menneet kaupaksi?

8 kommenttia:

  1. mulla on niin sama ongelma!! en vaan osaa heittää mitään pois..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo mulla vähä sama juttu... mut heitän noit vaatteita/tavaroita menee sil perusteel et "mitä en oo käyttänyt vuoteen". mut silti en raaskinu heittää viisikoita pois, sillä niil on tunnearvoo! enkä mun neiti etsivä kirjaa :)

      Poista
  2. Myytkö ton sipsipussin tosta alimmasta kuvasta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myyn! Mulla on noita sipsejä puolikas pussi ja niit manhanttan sipsei toinen puolikas. Kumpia haluut? Tarjoo hinta! :-D haha!

      Poista
  3. Oon myynyt mun vaatteita Helsingin Valtterin makasiineilla ja sillon ainakin meni tosi hyvin vaatteet kaupaksi! Nyt on taas syyslomaksi varattu uusi kirpparipöytä kun on noita vaatteita vähän päässyt kasautumaan... Ja ne vaatteet jotka eivät menneet kaupaksi taisivat päätyä UFFin laatikkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, kiitos tosta vinkistä! kun mä oon aina miettinyt sitä, että mitä ihmiset tekee niil ylimääräsillä tavaroilla, kun en usko et ne vie niitä kotiinkaan!

      Poista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥