tiistai 25. syyskuuta 2012

new shoes

Mulla on aina ollut sellainen ongelma kenkien kanssa, että mikään ei tunnu oikein sopivan. Mä astun niin pahasti linttaan, joten esimerkiksi ballerinoja en pysty ostamaan. Mutta ihmeiden aika ei ole näköjään ohi!

Oltiin nimittäin työkaverini kanssa jumbossa ostamassa mulle perjantaiksi baarivaatteita (vaikka mulla on, mutta kamala vaatekriisi iski!). Työkaverini sitten kysyi minulta, että mitkä kengät aion laittaa. Tajusin samantien, että olen aina ollut baarissa mun rakkaat converset jalassa. Pienen kiertelyn jälkeen löysin ehkä maailman ihanimmat kengät, jotka on sellaiset, mitä en olisi ikinä uskonut pitävän.

B A L L E R I N A T ! Ja vielä ihan ylimukavat jalassa! Vaikka tavallaan tälläinen kenkäkausi on jo mennyt, mutta mä hypin ilosta, että kerrankin löysin itselleni sopivat kengät. Tästä lähtien mä käyn joka kerta katsomasta Biancosta ensiksi kengät, ennen kuin edes lähden katselemaan kenkiä muista kaupoista. Tää ballerina-hehkutus voi kuulostaa teidän korvissa ehkä vähän oudolta, mutta kuten sanoin, mä en ikinä löydä mitään muita sopivia kenkiä kuin tennareita kaupasta. Oon niin happy!

Ja nyt kun perjantai on ohi ja tilalla on tiistai, mulla on viikonlopun jälkeen tälläinen olo:
Tossa kuvassa en siis ole väsynyt, vaan tosi flunssanen ja tukkoinen. Viime yö meni nukkuessa suu auki ja aamulla heräsin ihan kamalaan janoon ja suun kuivumiseen. Mulla on kokoajan kylmä kuuma kylmä kuuma, mutta silti ei yhtään kuumetta. Ja minähän en ole pois töistä, ellei mulla ole ihan kamalaa tautia ja mua sidota sänkyyn, etten pääse siitä pois. Mutta onneksi mulla on ensiyöksi tälläinen sotavarustus tätä ihanaa flunssaa vastaan!

Tosi hyvää, mutta kamalan synkkää syksytiistaita kaikille!

Ps. Huomatkaa tämän blogin oikeassa reunassa oleva palkki, mistä muualta netistä mut löytää. Nimittäin mä liityin ihan huvikseen KIKkiin ja twitteriin! Laittakaa kommenttiboxiin teijän twitternickejä, jos teillä sellainen on sillä seuraan tällä hetkellä vaan mun kavereita/tuttuja, Jonah Hilliä, Sacha Baron Cohenia ja Rihannaa.

Pps. Kiitos ihana Anni tosta arvonnasta, josta mainitsin "write one word over and over" postauksessa. Mä nimittäin voitin kerrankin jotain, nimittäin hiusdonitsin!

14 kommenttia:

  1. Bianco oli pitkään mun ehdoton lempikenkäkauppa, ostin melkein kaikki kengät sieltä, mutta nyt jostain syystä ehkä viimeiseen vuoteen, en ole oikein löytänyt sieltä mitään ylikivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ees huomannut aikaisemmin ton kaupan olemassaoloa! Ennen kun mun työkaveri sano, et kannattaa käydä siellä :)

      Poista
  2. Sulla on älyttömän kiva blogi! :) Kivoja kuvia ja kivaa tekstiä. Mun twitter on GreettaK
    Inhoon itekkin eniten flunssassa tuota suu auki nukkumista ja kuinka huulet/suu kuivaa ja aamulla olo on ihan kauhea :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihanaa kiitos!! Seurasin suakin twitterissä :)
      jep! ja suussa maistuu ihan sika pahalle....

      Poista
  3. Hei tosi kivalta näyttää nuo kengät :)

    Mäkin olen ollut tällä viikolla kipeä, mut nyt suunta on jo parempi.

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Jei, sulle ois sellainen haastejuttu mun blogissa:
    http://princesswhoopeedoo.blogspot.fi/2012/10/haaste-jei.html

    VastaaPoista
  5. mulla on hirveä ikävä sua!!

    VastaaPoista
  6. ainiiiin ja heidippi twitterissä! :)

    VastaaPoista
  7. Onpa kivannäköset kengät! Nätit yksityiskohdat noi kantapääjutut :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. oon tosi myöhässä, en jostain syystä aikasemmin oo tainnu nähdä ees tätä merkintää, mutta noi kengät on I-HA-NAT !! :) tosi kivat, ja varmasti käy sulle tosi hyvin.

    syksy meni jo :< mut kivaa joulun odottelua :)<3

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥