sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Mälsää

Hengissä ollaan! Tosi kiireinen ja kamala viikko on ollut, joten ei ole kauheasti ollut aikaa/intoa postailla. Mä oon ollut töissä, töissä ja töissä vielä kerran ja väsymys alkaa pikkuhiljaa iskemään päälle. Nyt viikonloppuna olen onneksi saanut nukuttua hieman näitä univelkoja pois, joten ensi viikko pitäisi alkaa sitten pirteänä. Toi sade masentaa myös mua ja tää bloggerin uusi ulkoasu on näköjään tyhmä. Ihan mälsää!

Tilasin Stockmannin kanta-asiakaskortin, nyt kun sen sai näköjään ilmaiseksi, jee! Ja kohtahan ne hullut päivätkin pitäisi olla. Onko kelläkään tarkkaa tietoa siitä, milloin ne alkaa? Taas pääsee taas juoksemaan Stockkaa ympäri ihan paniikissa etsimässä tarjouksia, samanlailla kuin viime hulluilla... Ne tosiaan olivat hullut päivät, ihmiset ryömivät niiden "porttien" alta, kun ne alkoivat vähänkin avautua. Hullua!

6 kommenttia:

  1. Kirjottele sanna enemmän on kivaa kuulla susta! <3 :)

    VastaaPoista
  2. hullut päivät on yleensä viikol 14 ja 41. tänä vuonna siis myös kai niin :)
    t. salainen ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiva! et sä saa olla salainen, sun pitää kertoa mulle kuka olet! :-D

      Poista
    2. koita arvaa! vien sut hulluille päiville jos oon saanu opintotukipäätöksen siihe mennessä:)

      Poista
    3. oot salee emmi! arvasinko oikein?

      Poista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥