maanantai 20. elokuuta 2012

Polttareita

Olin siis tosiaan lauantaina Villen serkun polttareissa. Oli todella hauska ja onnistunut päivä! Mentiin ensiksi seinäkiipeilemään Tapanilan erälle ja seinäkiipeilyn jälkeen oli pieni itsepuolustustunti. Joten mulle ei enää ryppyillä, osaan kaikki potkut yms!

Itsepuolustustunnin jälkeen puimme sankarimme Leena Hefnerin vaatteisiin, koska päivänsankari osasi todella hyvin matkia Leenaa, joten se oli ihan itsestäänselvyys ohjelmassa. Lähdimme sen jälkeen kalliokierrokselle jossa Kristan (polttarisankarin) tehtävänä oli kerätä siivousrahaa häihin ja myydä seiskoja. Yhtäkään seiskaa ei mennyt, mutta rahaa ilmestyi purkkiin tarpeeksi.

Kalliokierroksen jälkeen tuli karaokebussi hakemaan polttariporukan Kustaa Vaasan edestä. Olimme karaoketaksissa tunnin, jossa jokainen sai laulaa kaikkia ihania karaokekappaleita. Itsekkin uskaltauduin muutaman siiderin jälkeen laulamaan, mitä en yleensä tee.

Karaokebussi jätti meidät kierroksen jälkeen ELMO Sports & Grill baarin eteen, josta menimme hissillä kattohuoneistolle. Siellä söimme, joimme, tanssimme ja saunoimme. Saunalle saapui sitten seksiväline-esittelijä, joka oli todella hauska. Esittelijälle ropisikin tilauksia esittelyn jälkeen, mutta itse olin sen verran pihi, joten en tilannut mitään häneltä.

Sieltä ylhäältä oli ihan mahtavat näkymät! Näkyi siis koko keskusta. Illan kruunasi ilotulitukset jossain päin keskustaa.. Tätä ei oltu suunniteltu, ilotulitukset vain sattuivat todella hyvälle päivälle! Oli todella hauska ilta!
Joku tuntematon tyttö vaan juos kadun yli halaamaan meidän hirrrveen ihanaa Leena Hefneriä.

Eilen lähdin Villen maman kanssa käymään Cittarissa hakemassa alunperin vain karkkia. Mukaan sattuikin sitten tälläisiä tuotteita American Pie - Luokkakokous leffan ja karkkien jälkeen:
Tätä tuotetta olen miettinyt, että ostaako vai ei. Tätä on mainostettu niin paljon, että mun oli ihan pakko testata. Ja ostaminen kannatti. Tää on tosi kevyttä iholla ja toimii ihan oikeasti! Kannattaa todellakin ostaa, jos vähänkään epäröitte.
NAISTEN AXE!! Tätä mä olen odottanut niiiin kauan! Puhuin yksi päivä Villelle, että miksi naisille ei ole keksitty omaa Axea. Ja eilen tää yllätti mut Cittarissa ja nyt oon niin ilonen. Tää tuoksuu tosi hyvältä.

Tosi ihanaa maanantaita kaikille teille!
Nyt mullakin on hyvä fiilis, kun lauantai-sunnuntai yönä sain nukuttua mun univelat pois ja kun heräsin, mulle tuotiin aamupala vuoteeseen... :-)

edit:// apua kiitos kaikille jotka linkkas bloginsa tohon "linkkaa blogi" postaukseen. Sain tosi paljon uutta luettavaa. Musta tuntui et rupesin seuraamaan KAIKKIA jotka kommentoivat siihen!! Ootte vaan loistavia.

10 kommenttia:

  1. Käy ihmeessä kattoo löytyiskö tuolta jotain :) ---> http://sapenkirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jees mäpä käyn vilkasemassa! :-)

    VastaaPoista
  3. taidettiin nähdä teidän porukka helsingissä :D eipä teitä varmaan ois voinukkaan olla huomaamatta :D

    VastaaPoista
  4. Hahahah voi eii! :D Joo kalliossa heiluttiin ja 72 bussissa. Ja kampissa hetki :D ihanaa kun joku näki! Hauska ilmestys kyllä toi polttarisankari oli.. ;)

    VastaaPoista
  5. Tulin vähän niin kuin vastavieraillulle blogiisi ja mitääh? Naisten Axea, en ole kuullut/nähnyt koskaan.



    VastaaPoista
  6. Princess Whatever: Joo siis itekki yllätyin aika paljon, sillä mä oon aina hokenut kaikille et miks naisilla ei oo axea.. Ja sit toi vaan tupsahti mun nenän eteen! :)

    jenny: kiitos! toi oli joskus jossain alennuksessa ja se myyjä kysy multa et haluunko hopeen, mustan vai oranssin. ja päätin repästä ja ottaa oranssin :D ku yleensä oon sellanen ihminen et tyydyn tuttuun ja turvalliseen mustaan tai hopeaan. siks mulla kai onkin hopeen värinen auto!

    VastaaPoista
  7. Tuon uuden naisten Axen mainoksia on tullut tv:ssä niin moneen otteeseen et oon jo kyllästynyt niihin. Vaikka suurin piirtein vihaan sitä mainosta tällä hetkellä en voi olla kokeilematta tuota tuotetta. Ehkä seuraavalla kerralla kuin dödö loppuu kokeilen tuota versiota :)

    VastaaPoista
  8. Mä en ollu ees nähny ikinä sitä mainosta ennen kun ostin ton! Nyt tuntuu kyllä, et se mainos pyörii kokoajan telkkarissa.. :-D tosi moni on sanonu ettei suostu ostaa koko tuotetta ku se mainos on nykyään niin ärsyttävä!

    VastaaPoista
  9. haha samaa mieltä Annin kanssa Axe mainoksesta, 'it must be something psychological' :D:D: hajottaa pään! toi tuoksuu iha sika hyvältä, mut en oo vielä onnistunu ostaa :)

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥