keskiviikko 8. elokuuta 2012

kesä 12

Tää kesä oli mulle kokemisen aikaa. En voi väittää, että tämä kesä oli mun elämässä paras, mutta mulle tosi erilainen. Mä sain ensimmäistä kertaa kokee tän kesän mitä oon aina odottanut eli...

kierrellä festareilla,
lähteä vaan huvin vuoksi ajelemaan Kotkaan ja Porvooseen (no okei, Porvoosta sai suklaata, se oli syy..),

lähteä matkalle,

mennä vaahtobileisiin...
+ paljon muuta ihanaa

Tää voi kuulostaa teidän korvissa ihan normaalilta kesältä, mut mulle tää ei ollut.

Ensinnäkään mun vanhemmat eivät ole ikinä päästäneet mua minnekkään festareille, koska he olivat liikaa kuullut pahoinpitelyjuttuja ja raiskauksia, mitä on tapahtunut kaikilla festareilla. Tänä vuonna mun ihana ystävä Heidi soitti mulle ja pyys mua Ilosaareen. Aluks mä vähän emmin, mutta suostuin sitten, kun huomasin PMMP:n soittamassa siellä.
Mä oon ollut/oon niin fanaattinen PMMP fani ja lupasin ittelleni pienenä, että sitten kun oon iso niin meen katsomaan kyseistä bändiä livenä. Ja nyt se toteutui. Mä itkin, lauloin ja tanssin koko keikan ajan, sillä toi mun unelmien täyttymys. Mira ja Paula veti ihan loistavan keikan ja se fiilis sen keikan jälkeen oli ihan mahtava. Mä menin makaamaan vaan telttaan hymyillen. Mä olin niin fiilareissa et mä en jaksanut edes hehkuttaa sitä keikkaa muille sillä hetkellä.

Oli aivan mahtava kesä. Onneksi se ei ole ihan vielä loppu, sillä nyt viikonloppuna lähdetään Vilsun kanssa ekaa kertaa tänä kesänä mökille rentoutumaan! Mä aion niin saada kalaa ja nauttia mun vanhempien, perhetuttujen ja Vilsun seurasta. Ihana päästä Helsingistä pois taas, vaikka koko kesä on mennytkin reissailessa!

8 kommenttia:

  1. OMG noi sun hiukset tos ekas vaahtobileiden kuvassa! niin suorat ja pitkät! ja onks toi sini tos vikassa? 8) - jenni

    VastaaPoista
  2. Hahahaha jep! Sini ja Heidi aneli mua, et voiks ne suoristaa mun hiukset ja sit suostuin :D ne on kyl ihanat ku ne on suoristettu, koska ne on niin kivan pitkät, mut ku en ikinä ite saa suoristettuu niitä.. Aina takaa jää ihan kiharalle :D mut on ne kasvanukki ihan kamalasti, kiharana mul on ne hiukset lapaluuhun asti. Et kuinkahan pitkät ne nyt olis, jos ne nyt suoristais.. :-D

    VastaaPoista
  3. haha aijaa! no nii vitsi ne ois varmaa iha superpitkät :) laitat villen joku päivä suoristaa ne sielt takaa ;D - jeba

    VastaaPoista
  4. Nojooo! Tai sit pitää opetella :--D Oon nii laiska et en jaksa ikinä! XD

    VastaaPoista
  5. Sun pitäis ehdottomasti suoristaa hiukset! Oot tosi kaunis suorilla hiuksilla =)

    VastaaPoista
  6. Voi eii, ihanaa kiitos! ♥ Pitäis varmaan oikeasti opetella suoristamaan.. :)

    VastaaPoista
  7. Eka kuva susta ja villestä on ihana !! posket yhessä! <3

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥