sunnuntai 12. elokuuta 2012

kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä

Oli ihana mökkireissu. Sain tosiaan rentouduttua ja sain syödä massuni täyteen.

Kotimatkalla saatiin Villen äidiltä puhelu, että mun marsu on tosi huonossa kunnossa. Se ei ollut syönyt koko viikonloppuun mitään ja kun se hengitti, sen hengitys kuulosti sellaselta korinalta. Kylkiluut tuntuivat läpi ja se vaan makasi silmät puoliksi kiinni kopissaan. Kun päästiin takaisin Helsinkiin, käytiin hakemassa Pörrö. Lähdettiin sitten viemään sitä eläinlääkärille ja sinne se jäikin :-( Olihan se vanhakin, 6 vuotta.

Niin, ja pulmakysymyksen vastauskysymys oli siis: "Mitä toinen mies vastaisi, jos kysyisin, pääseekö tästä taivaaseen?" Pörrö on ainakin nyt marsujen taivaassa. Se taisi vastata kysymykseen oikein.

6 kommenttia:

  1. olipa Pörrö vanha! Mun marsut eli vaan reilu 4 vuotiaiks. :( ja niistä kaks kuoli sairauden kautta, viimiseks kuollu nukkui vaan hissukseen pois.. mut on se kyllä kamala tunne, koita jaksella. <3

    VastaaPoista
  2. jep! ja kiitos nelli ♥ pikkuhiljaa oon alkanu piristymään. :) toi pörrön kuolema kyllä oli niin odotettavissa.. voi sua ♥ oot kokenu siis saman jutun. Mun eka marsu, Piki, kuoli vaan yhtäkkiä, niin se oli mulle tosi iso paikka. Ja seki oli noin 4 vuotta.

    VastaaPoista
  3. Mun eka marsu, Dumbo kuoli ripuliin, se vaan kuihtu raukka. :/ ja Santtu vaan jotenki masentu ja sil meni joku suoli tukkoon ja sit se sai lääkkeet et se ois voinu selvitä mut ei se pikkunen sit jaksanu. :( Russe sentään vaan oli vanhus ja nukku rauhallisesti.. Kyllä mua vieläki välillä surettaa ja tulee kyynel silmään vaik aikaa on menny jo jotain 3 vuotta. :(

    VastaaPoista
  4. voi eiii :(:( oli varmaan tosi tiukka paikka kaikkien noiden kohalla.. yritä säki nelli jaksella, vaik siitä onkin aikaa ♥ silti ne vaa aina pysyy sydämessä :)

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥