lauantai 24. syyskuuta 2011

kolarista toipumista, uusia lapasia ja sisustushuumaa

Taas uusi ulkoasu. Tää korvaa vähän tän mun "haluun muuttaa kaiken" -innostuksen. Eks ulkoasun muuttaminen oo vähän ku sisustusta...?

Ja tosiaan, kuten otsikosta päättelittekin, ajettiin Villen kevarilla sitten kolari. Oli tosi liukasta ja alla uus asfaltti, joten jarrut ei oikein pitänyt siinä kohtaa. Ville iski jarrut pohjaan ja liu'uttiin sitten taksin perään. Onneksi Ville tajusi kaataa sen kevarin (ja se kuulema pitääkin kaataa!) ja mopo liukuu taksin alle. Itse lensin keskelle autotietä jonkun auton eteen, ja Ville jäi mopon eteen. Koko elämä vaan vilisi silmissä, kun tajusi kolarin lähestyvän. Ehdin katsoa jarrutustilanteessa taakse, ja autoja vaan tuli ja tuli kovaa vauhtia. Olin ihan satavarma, että mä kuolen. Suljin mun silmät ja sen jälkeen liu'uinkin keskelle autotietä. Onneksi mun takana ollut auto ehti jarruttaa ennen kuin hän ajaa mun päälle. Heti kolarin jälkeen sitten mentiin yhdessä Marian sairaalaan, ja mulla epäiltiin maksarepeytymää, koska en saanut kunnolla henkeä. Kaikki kuvat otettiin, ja mitään ei ilmennyt, paitsi pieni murtuma kylkiluissa. Villellä taas on varmaan murtuma jalassa (luvattiin sairaalasta soittaa, mutta mitään ei oo kuulunut!!). Nyt se köpöttelee kepeillä paikasta A paikkaan B. Mutta kaikki on nyt ihan hyvin. Polvi vaan vähän kipeä, pitäisi käydä näyttämässä sitä maanantaina.

ps. Onko teillä ideoita saada noi höyhenet vähän elävämmän näkösiksi...?

2 kommenttia:

  1. huolestuin iha sikan teistä molemmista! mut onneks kaikki hyvin ♥

    VastaaPoista
  2. tea: joo kaikki on hyvin, ei oo oikeestaa enää mitään vaivoja :-) paitsi villellä vähän jalka kipee ja mulla polvi ja kylki. mut nyt me taas ajellaan villen prätkällä, ihan ku mitää ei olis tapahtunukkaa! :)

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥