torstai 15. syyskuuta 2011

uhrien päivä

Ihana päivä. Pitkät päiväunet, ja sen jälkeen yhden maailman ihanimman ihmisen kanssa elokuvan ennakkonäytökseen, jota luulee aluksi piirretyksi, mutta tajuaa tulleensa ehkä maailman pelottavimpaan K-13 elokuvaan. Ja vielä myöhässä. Silti päästiin sisään, vaikka ovella ei ollut ollenkaan henkilökuntaa ottamassa lippuja vastaan. En edes tiedä, oltiinko oikeassa elokuvassa, kun käveltiin vaan sisään ilman kysymättä keneltäkään mitään.
Sen jälkeen tietenkin periaatteiden vuoksi käytiin katsastamassa Forumin hintasirkus. Mukaan tarttui paita ja pari takkia.
Paitojahan mulla on ihan liikaa, mutta mä taidan olla alennusten uhri: "Hei tän paidan oikea hinta on 50€ ja tää on 40% alennuksessa ja toista tilaisuutta ei ehkä tule!! Joten mä ostan tän." (Dropin)
Ja mä taidan olla myös uusien kauppojen uhri: "Hei Cubus tuli vasta nyt Suomeen, joten mun on PAKKO ostaa täältä jotain!" Ja sieltä mulle tarttuikin 15€:n maksava farkkutakki. :-)
Ja voisin vielä sanoa, että olen myös "en oo pitkään aikaan käyny täällä kaupassa, joten voisin käydä"-uhri, joten kävin MicMacissa ja sieltä ostin HALVAN biker-tekonahkatakin, joka maksoi vaan 20€!

2 kommenttia:

  1. Tea: TÄMÄ: http://www.finnkino.fi/Event/298781/ ja se oli oikeesti pelottava, vaikka se on vaan k13

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥