keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Helsinki vs Pori

Oltiin katsomassa siis tosiaan oppilaskunnan kanssa Hartwall-Areenalla Jokerit-Ässät peliä ihan VIP-aitiossa.. ;--) Mä tajuan lätkästä aika paljon, mutta en vaan kannusta mitään jengiä, paitsi HIFK:iä, jos kaverini veli pelaa siinä! Muuten mulle ei oo oikeastaan mitään väliä, kuhan Helsinki voittaa. En seuraile mitään pistemääriä, minkä verran mikäkin jengi saa. Mä vaan aina toivon peleissä, et ne menis rankkareille, koska ne on niiiin yli-jänniä, että siinä tuntuu et ei pysy penkissä ollenkaan! Oon siis rankkariseuraaja, haha. Silti jostain syystä mä tykkään katsoa lätkää, siinä on vaan joku sellainen jännitys, ihan ku olisi itse pelaamassa siellä. Emmä tiedä.

MUTTA, tää lätkä ei oo oikei mun alaa, joten lopetan siitä puhumisen nyt.

ps.
Heti kun avasin läppärin, niin tällänen teksti tuli mun eteen. Rupesin ihan samantien hymyilemään. :-) Ja vaikee arvata kuka tän takana on...

4 kommenttia:

  1. hyvä Ässät ku voitti narrit <3 :DD vihaan rankkareita koska se on sit nii tuurista kiinni :(( ja sit vituttaa enempi hävitä :DD

    VastaaPoista
  2. Nelli: Hahaha nii no sut tunnetaa HIFK fanina.. :-D Ja rankkarit on niin jees ku ei pysty oikeesti kattomaa mut silti vaa haluu!

    VastaaPoista
  3. vähänko miekin haluaisin tuommoisen taustan :P

    VastaaPoista
  4. Hihi, toi on kyl aika söpö :-)

    VastaaPoista

if you're reading this, you're beautiful and everything is going to be okay. ♥